online reclamecampagne

Nurelatie

Voor een datingbureau mocht ik als Bas in de online reclamecampagne als kandidaat fungeren. Ook mocht ik de introductie en instructiefilmpjes op de site verzorgen. Een zeer leuke campagne die in 2016 gestopt is.

Deliflor

In opdracht van Deliflor mocht ik de butler zijn van de 1.000.000ste Anastasia chrysanthemum die éénmalig werd omgedoopt tot de golden Anastasia. De klanten konden dit proces 8 weken volgen. De golden Anastasia belande vervolgens op de veiling. Ergens op de wereld kreeg een koper deze golden Anastasia en won daarmee een dikke prijs. Omdat het een internationale campagne was moest ik alles met mijn mimiek doen. Hieronder is week 1 en week 8 te zien.

Mr Future

In opdracht voor ID310 ( nu thegroundbreakers ) was ik mrFuture. Naast een paar promotiefilmpjes mocht ik de opening met een show presenteren.

 

Arie Afval

Arie Afval is de Leusdense afvalheld. In samenwerking met opgeruimd Leusden is deze held ontwikkeld om de strijd tegen zwerfaval aan te gaan. Met vlogs, posts op diverse social media maar vooral ook door aanwezig te zijn bij diverse opruimacties en events is Arie Afval inmiddels een graag geziene gast. http://www.opgeruimdleusden.nl